Programy Promocji Ogólnej

BRAZYLIA

Międzynarodowe Targi Poznańskie promują polską gospodarkę w Brazylii

Międzynarodowe Targi Poznańskie wspierały już polską gospodarkę m.in. na perspektywicznych rynkach Kazachstanu i Kanady, a także są realizatorem Branżowego Programu Promocji Mebli i Odzieży. W roku 2014 MTP realizować będzie Program Promocji Ogólnej Ministerstwa Gospodarki na rynku brazylijskim.

Program promocji obejmuje:

 

  • udział polskich przedsiębiorców w targach branżowych na terenie Brazylii – obecność polskiego stoiska informacyjno-promocyjnego
  • organizację konferencji branżowych promujących Markę Polskiej Gospodarki oraz polski potencjał eksportowy w Brazylii
  • misje przyjazdowe typu study tours do Polski dla kontrahentów i środowisk kupieckich reprezentujących brazylijskie przedsiębiorstwa oraz dziennikarzy reprezentujących brazylijskie media
  • promocję Marki Polskiej Gospodarki w brazylijskich mediach branżowych

 

Harmonogram wydarzeń targowych w ramach PPO Brazylia:

12-14.08.2014 – targi Naval Shore w Rio de Janeiro (branża stoczniowa)

06-09.09.2014 – targi Beauty Fair Sao Paulo w Sao Paulo (branża zdrowie, uroda, kosmetyki)

15-18.09.2014 – targi Rio Oil & Gas Expo w Rio de Janeiro (branża ropy i gazu)

05-07.11.2014 – targi Negocios Nos Trilhos w Sao Paulo (branża kolejowa)

 

Ulotka informacyjna w języku portugalskim dostępna tutaj

 

TURCJA

Założeniem programu jest promocja polskiej gospodarki, w szczególności branż:

budownictwa, transportu i komunikacji, sprzętu medycznego i aparatury pomiarowej, teleinformatyki (IT/ICT) , przetwórstwa żywności i artykułów spożywczych na rynku tureckim.

Niżej opisane działania promujące będą wzmocnieniem obecności polskich przedsiębiorców podczas targów branżowych odbywających się na terenie Turcji:

 

Harmonogram wydarzeń targowych w ramach PPO Turcja:

06-08. 03. 2014 Targi EURASIARAIL Stambuł Turcja (transport kolejowy); Anna Myślak

06-10.05.2014 Targi YAPI-Turkey Build Stambuł Turcja (budownictwo); Marta Torzewska

29.08.-02.09.2014 Targi Wielobranżowe IZMIR INTERNATIONAL; Bartosz Dembiński

11-14.09.2014 Targi CeBIT Stambuł Turcja ICT 11 - 14 września; Ewa Ostrowska

03-06.04.2014 Targi EXPOMED Stambuł Turcja Sprzet medyczny; Paweł Tomkowiak

 

Zadaniem MTP jest rozpowszechnienie faktu udział polskich przedsiębiorców w targach, a także promocja polskiej gospodarki w tym szczególności ww. branż.

 

BRANŻA GIER WIDEO

Celem programu jest wzmocnienie obecności polskich przedsiębiorców z branży gier wideo podczas targów, konferencji branżowych wymienionych w Programie.

Program promocji obejmuje:

- udział polskich przedsiębiorców w targach branżowych na terenie USA, Chin, Niemiec, Francji, Polski – obecność  polskiego stoiska informacyjno-promocyjnego

- organizację konferencji branżowej promującej Markę Polskiej Gospodarki oraz potencjał eksportowy polskiej branży gier wideo podczas Game Connection w Paryżu

- misje przyjazdowe typu study tours do Polski dla kontrahentów i środowisk kupieckich reprezentujących przedsiębiorstwa oraz dziennikarzy z USA, Chin, Francji, Niemiec.

- promocję Marki Polskiej Gospodarki w mediach branżowych

 

Harmonogram wydarzeń targowych w ramach Programu Promocji Branży Gier Wideo:

17-21.03.2014 GDC San Francisco – Marta Torzewska, Anna Myślak, Bartosz Dembiński

08-09.05.2014 Digital Dragon Kraków – Paweł Tomkowiak

22-24.07.2014 Casual Connect San Francisco – Bartosz Dembiński, Marta Torzewska

31.07- 02.08.2014 China Joy Szanghaj – Marta Torzewska, Anna Myślak

13-17.08.2014 Gamescom Kolonia – Paweł Tomkowiak

24-26.10.2014 Poznań Game Arena – Paweł Tomkowiak

29-31.10.2014 Game Connection Paryż (konferencja) – Marta Torzewska

Zgłoś się na konferencję Game Connection Paryż

 

Zapraszamy polskie firmy z branży gier wideo do skorzystania ze stoiska informacyjnego podczas większości wydarzeń wymienionych w Programie Promocji dla Branży gier wideo, w zakresie:

  • ekspozycji materiałów promocyjnych (ulotki, katalogi) polskich firm z branży,
  • korzystania z części powierzchni dostępnej w ramach stoiska dla organizacji spotkań z kontrahentami,
  • udzielania przez obsługę stoiska informacji zwiedzającym targi/konferencje o liście polskich firm biorących udział w wydarzeniu oraz miejscu gdzie znajdują się ich stoiska.

 

 

Zachęcamy do udziału w spotkaniach networkingowych z zagranicznymi kontrahentami organizowanych podczas:

 

  • Casual Connect, 23.07.2014 Hotel Hilton San Francisco
  • China Joy, 01.08.2014, sala N1-M40, Hall N1 Shanghai International New Expo
  • Gamescom,12.08.2014, Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Konsulatu Generalnego RP w Kolonii
[ Wstecz ]